THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

الأربعاء، 30 يوليو 2008

من انت؟؟؟؟




من انت؟

انا حبيبك

انا لا اعرفك

بل تعرفينى جيدا .. انه أنا .. حبيبك وقد عدت لك

لا اتذكرك

انظرى لى جيدا انه انا بيننا سنوات حب

لا اعرف ملامحك

كيف؟

لقد نسيتك .. فقدت الذاكرة التى حملتك يوما

ولكنى احبك واتيت لنكمل العمر سويا

لا اذكر حبك .. فقد اتذكر جرحك

ولكنى عدت اليكى

لا .. بل عدت الى اخرى .. لم اعد أنا .. أنا


انجى

3 التعليقات:

رندا يقول...

اااااول تعليق
مع غياب كبير عنك

وحشتينى اوى جيت اسلم لقيت بوست هروح اقراة وارجع ارد تانى

رندا

رندا يقول...

لا اتذكرك

لا اعرف ملامحك


لقد نسيتك .. فقدت الذاكرة التى حملتك يوما

لا اذكر حبك .. فقد اتذكر جرحك
...................

انجى اصعب شئ ان ياتى لنا من تناسيناة
فياتى بعد فوات الاوان ويعرف قيمتنا بعد ان فقدناة ونسينا ملامحة
الى القلب الذى يقف فى مواجة المحن
وتناسى معة الحب الذى كان
تمسكى بنسيانك لانك لو رجعتى
لن تتذكرى غير قساوة قلب تركك
بوست هايل ياانجى قراتة مرات لاننى تعايشت مع الكلمات من قبل وتكلمت بنفس الاحساس

يامرهفة الاحساس تحياتى وحبى

رندا

هــــــــــــايدي يقول...

ولكنى احبك واتيت لنكمل العمر سويا

لا اذكر حبك .. فقد اتذكر جرحك

ولكنى عدت اليكى

لا .. بل عدت الى اخرى .. لم اعد أنا .. أنا
راجع بعد طول غياب لسه فاكر ك زى لما غاب
بحب البنات القويه اللى تقدر ترفض